בני ברק

"היחלשות במספר המצביעים עלול להזיק": מכתב הגר"ד לנדו

I have 662views
לצד המכתב ששלח מרן הגר"ד לנדו לכינוס 'דגל התורה' בבני ברק, לקראת הבחירות המקומיות, הוא הוסיף בכתב ידו כי "על זה מבוסס כל משמרת התורה והיהדות בטהרתה ובאמיתות צביונה בעירנו" • המכתב המלא נחשף
מרן הגר"ד לנדו. צילום: פלאש 90

אמש דווח על מכתבו המיוחד של מרן הגר"ד לנדו לכינוס של מאה רבני הקהילות הליטאיות בבני ברק, שם פעלו להגדלת ההצבעה לרשימת דגל התורה בעיר בעוד פחות משבועיים, והבוקר (חמישי) נחשף המכתב המלא של מרן – עם המסר הברור שאסור שעצם העובדה שדגל רצה הפעם לבד, תוביל לירידה בכמות המנדטים שלה.

"לכבוד רבני הקהילות ובתי הכנסת בבני ברק המתכנסים בבית ידידי הגאון הנודע מוהר"ר ר"י זילברשטיין שליט"א", פותח ראש הישיבה מרן הגר"ד לנדו את מכתבו. "אשריכם שנתכנסתם לדבר מצווה לחיזוק חומות הדת והיהדות בעיר בני ברק", הוסיף.

"בוודאי חובה גמורה לפעול ולסייע ולעורר אודות חשיבות חובת ההצבעה לרשימת יראי השם "דגל" שזו חובת השתדלותנו בזה למען קיום התורה והיהדות מכל הבחינות. וצריך לדעת כי החלשות במספר המצביעים עלול חלילה להזיק מכל הבחינות, ואדרבה תוספת מצביעים תגרום לקידוש שם שמים ויסייע רבות למען התורה ולומדיה בכל המובנים", הוסיף.

עוד ממכתבו של ראש הישיבה: "ויש לפעול ולהפעיל בדבר להזדרז ולזרז אחרים ללכת ולהצביע לרשימה הנ"ל, והשם יהי' בעזרנו". בכתב ידו הוסיף מרן הגר"ד לנדו, כי "על זה מבוסס כל משמרת התורה והיהדות בטהרתה ובאמיתות צביונה בעירנו. בברכה נאמנה, דוב לנדו".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה